Побарувања и враќање

Нарачаните производи не се во ред или не се според вашите очекувања? Ќе ве советуваме како можете да се пожалите за производите или ќе ви помогнеме при враќањето на производите.

Сакам да се пожалам за некој производ или пратка

Ако купениот производ не работи правилно, ние ќе се погрижиме за помош при поставување, поправка или замена. Мора да го пополните формуларот за приговор и да го испратите на нашата адреса заедно со производите.

Барајте стока

Сакам да се повлечам од договорот и да го вратам производот

Од договорот за купопродажба можете да се повлечете во рок од 14 дена од испораката, односно да ја вратите робата купена во нашата е-продавница без да наведете причина. Мора да го пополните формуларот за повлекување на договорот и да го испратите на нашата адреса заедно со производите.

Вратете ги производите 

 

ЧПП - Одговори на најчесто поставуваните прашања

1. Како можам да контактирам со Одделот за жалби?

Можете да го контактирате нашиот Оддел за поплаки со испраќање е-пошта на: [email protected] .

 

2. Колку време е потребно за обработка на поплаката?

Ние ги обработуваме поплаките веднаш, но најдоцна во рок од 30 дена од датумот на прием.

 

3. Како да се постапи при враќање на производите?

Можете да се повлечете од договорот и да ги вратите производите без да наведете причина во рок од 14 дена од моментот кога вие или лице назначено од вас ќе ги прими производите. По враќањето на производите, ќе ви го вратиме уплатениот износ за купување во форма на исплата на вашата сметка.

 

4. Дали можам да се повлечам од договорот ако купувам како компанија?

Не, за жал компанијата не е физичко лице и затоа не може да ја врати робата во законски рок од 14 дена како кај приватни лица. Можно е да се договорите за замена на производите со други производи.

 

5. Кој ги сноси трошоците за испорака на вратената стока?

Враќањето на производите назад во нашиот магацин е целосно во ваша надлежност. Ова исто така важи и за трошоците поврзани со него.

 

6. Каде треба да ги испратам производите кои што сакам да ги вратам?

Пред да ги вратите производите, спакувајте ги правилно и залепете етикета со нашата адреса на надворешната страна од пакувањето. Еве ја адресата за испраќање на пакетот со вратените производи:


Media Leaders sro (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Но, бидете внимателни! Ние нема да бидеме одговорни за состојбата во која го добиваме вашиот пакет од превозникот. Затоа, пред да ги испратите производите, ставете ги во првобитната состојба во која се испратени од нас и наполнете ја кутијата со материјал кој ќе ги заштити производите од оштетување при транспорт. Доколку и покрај ова се случи нешто со вашата пратка на пат до нас, веднаш контактирајте со превозникот кој го презел пакетот од вас и побарајте надомест за штетата.

 

7. Сакам да заменам производи (на пр. поради погрешна големина). Како да продолжам?

Доколку производот воопшто не е користен (односно, на него нема нечистотии - коса, нечистотија и сл.), само е пробано, можно е да се замени производот за друга големина. Но, потребно е да се пополни формуларот за приговор и во белешката да се наведе барањето за замена за друг производ/друга големина.

 

8. Дали можам да вратам секаков вид производ?

Дефинитивно не. Законот прецизно дефинира кои категории на производи не можат да се вратат. На пример, слушалки за во уво (шпионски слушалки) и слично.

Купувачот не може да се повлече од договорот чиј предмет е 

  1. продажба на производи направени според посебните барања на купувачот, производи по нарачка или производи наменети специјално за еден купувач (на пр. производство на неонско лого или за гобо проектор, нарачани ознаки со име според барање на купувачот),
  2. продажба на производи кои се предмет на брзо намалување или влошување на квалитетот,
  3. продажба на производи затворена во заштитна амбалажа, која не е погодна за враќање поради здравствени или хигиенски причини и чија заштитна амбалажа е скршена по испораката на производите (на пример, слушалки за во уво - шпионски слушалки, средство за чистење нитрити итн. ),
  4. обезбедувањето на електронска содржина различна од физичкиот медиум, доколку нејзиното обезбедување започнало со изречна согласност на потрошувачот и потрошувачот изјавил дека бил соодветно информиран дека со изразувањето на оваа согласност го губи правото да се повлече од договорот (на пример, софтверска дигитална/електронска лиценца).

 

9. Кога ќе ја добијам мојата уплата за вратените производи?

Испраќаме пари за вратена стока најдоцна 14 дена по приемот на пакетот и проверката на вратените производи. Според законот имаме 14 дена од денот на приемот во магацинот да ја обработиме стоката од договорот. Ќе си ги вратите парите со истиот начин како што ни дојде плаќањето. Со експресни плаќања (кредитна картичка, Google Pay, Apple Pay итн.), парите ќе пристигнат на вашата сметка во рок од 3 работни дена. Банкарскиот трансфер обично трае 1-3 работни дена. Доколку уплатата е готовина при испорака, мора да го пополните формуларот за бројот на сметката во формат IBAN (Додадете и име на примачи) за рефундирање и ние ќе ви ја вратиме уплатата преку банкарски трансфер.